Forum www.halowkacwzk.fora.pl Strona Główna www.halowkacwzk.fora.pl
Forum Turniejów Charytatywnych Halowej Piłki Nożnej na Rzecz Osób Niepełnosprawnych z terenu Powiatu Krotoszyńskiego
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ZGŁOSZENIA DRUŻYN

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.halowkacwzk.fora.pl Strona Główna -> VII Turniej Charytatywny 2013 "Gramy dla Rafała"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golski10c




Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: 28 14:19, 28 12 2012    Temat postu: ZGŁOSZENIA DRUŻYN

Od dnia dzisiejszego możecie zgłaszać akces uczestnictwa w VII Turnieju!!

Do rozgrywek pozostało co prawda jeszcze trochę czasu, lecz już teraz podajemy do Waszej wiadomości wszelkie prawidła związane ze zgłoszeniem swojego zespołu. Ma to na celu uniknięcie działań na szybcika. Pozwoli to również na właściwe przygotowanie się do wysłania zgłoszenia. Przede wszystkim jednak, chcemy ograniczyć wystąpienie jakichkolwiek niepożądanych zjawisk. Zasady będą czytelne i równe dla wszystkich, a poszczególne drużyny będą dysponować składami rywali. Wszystko będzie rozpisane jasno czarno na białym:)

Możemy pozwolić sobie na przyjęcie maksymalnie 32 15-osobowych drużyn. W każdej mogą znaleźć się dwaj zawodnicy zrzeszeni w dowolnych klubach piłkarskich. Mowa o rozgrywkach piłki seniorskiej - wszak w Turnieju ponownie wystąpią juniorzy z wielu klubów. By uciąć wszelkie spekulacje - za seniora uznawana jest osoba, która od 1 stycznia do 31 grudnia 2012 roku zagrała w meczu ligowym bądź pucharowym pierwszej drużyny w jakiejkolwiek klasie rozgrywkowej - wyłączając rozgrywki A i B klasy.

Sprawą priorytetową jest termin zgłoszeń. Na Wasze reakcje czekamy bezwzględnie do 15 stycznia.
Zgłoszeń dokonywać można, wysyłając e-mail na [link widoczny dla zalogowanych]. W treści maila muszą być podane nazwiska wszystkich (maksymalnie 15) członków zespołu wraz z numerami PESEL zawodników. Dokonując zgłoszenia, konieczne jest również uwzględnienie kapitana oraz bramkarza. Bezapelacyjnie trzeba także przesłać numer kontaktowy do kapitana drużyny. W przypadku zespołu, w którym znajdą się wyłącznie gracze niepełnoletni - poza nr tel. kapitana - należy przesłać również imię, nazwisko oraz kontakt do opiekuna zespołu. Jeśli w zespole znajdzie się senior zrzeszony w klubie piłkarskim, należy wpisać nazwę zespołu, którego barwy reprezentuje.
Zgłoszenia nie spełniające któregokolwiek z wyżej wymienionych wymogów, będą traktowane jako nieważne!!

Poniżej przykładowa wersja zgłoszenia:



Cytat:


Tytuł wiadomości: Potwierdzenie zgłoszenia - GLOKALNA.PL TEAM

Nazwa zespołu: GLOKALNA.PL TEAM

Lista zawodników:

1) Gianluigi Buffon - 84140843376 - BRAMKARZ
2) Mika Kojonkoski - PESEL
3) Adam Małysz - PESEL
4) Mateusz Borek - PESEL
5) Edyta Górniak - PESEL
6) Ireneusz Jeleń - PESEL - AJ AUXERRE
7) Marcin Daniec - PESEL - KAPITAN
8 ) Donald Tusk - PESEL - LECHIA GDAŃSK
9) Tomasz Sikora - PESEL
10) Mariusz Kowalczyk - PESEL

Kapitan: M. DANIEC - tel. 0700-346-900

(ewentualnie)
Opiekun: ANDRZEJ LEPPER - tel. 0700-564-900



Raz jeszcze przypominamy o ostatecznym terminie zgłoszeń, jaki upływa 15 stycznia 2013 roku! Oczywiście, jeśli do tego czasu lista wolnych 32 miejsc się zapełni, przyjmowanie zgłoszeń zostanie zakończone wcześniej. Będziemy rzecz jasna podawać aktualizacje związane ze zgłoszonymi już zespołami. Jeśli dany team dopełni wszelkich formalności, wówczas jego nazwa zostanie dodana do tego tematu.

Uwaga!
Co najważniejsze! Przed 18 stycznia można dokonać zgłoszeń bez podawania składów. Niepodważalnie jednak, pełen skład należy wysłać najpóźniej właśnie do 18 stycznia! To termin absolutnie nieprzekraczalny! Jeśli dany zespół zgłosi akces, a w wymaganym terminie nie dostarczy składu, nr PESEL, tel. kontaktowego bądź nie dopilnuje jakiegokolwiek z pozostałych szczegółów, zostanie usunięty z listy zgłoszeń!

Przykład:

Cytat:


Tytuł wiadomości: Zgłoszenie - CWZK TEAM

Nazwa zespołu: CWZK TEAM

Kapitan: MARCIN DANIEC - tel. 0700-346-900


(ewentualnie)
Opiekun: ANDRZEJ LEPPER - tel. 0700-564-900




Ewentualnych korekt w składach można dokonywać wyłącznie do 18 stycznia, wysyłając e-mail na gramydla@glokalna.pl

Przykład:


Cytat:


Tytuł wiadomości: Korekta - CWZK TEAM

Nazwa zespołu: CWZK TEAM

Zawodnik wycofany:
5) Edyta Górniak - PESEL

Nowy zawodnik:
5) Maćko z Bogdańca - PESEL


W tym wypadku nie zastosowanie się do wymogów również zaowocuje nieważnością wiadomości. Postępowanie niezgodne z wytycznymi sprawi, iż nowy zawodnik nie uzyska zgody na wzięcie udziału w Turnieju!

Dzięki temu, że będziemy przestrzegać zasad i wnikliwie śledzić każde napływające zgłoszenie, unikniemy perturbacji znanych z wielu podobnych imprez, a składy wszystkich występujących w Turnieju drużyn pojawią się w tym dziale najpóźniej 21 stycznia 2012 roku.

Kolejna ważna kwestia tyczy się uiszczenia wpisowego, jakie w całości trafi na konto dziecka, na rzecz którego będziemy kwestować. Tutaj również chcemy uniknąć wszelkich nieścisłości oraz napięć. Dlatego też, ostatecznym terminem, do którego trzeba wpłacić minimum 250 złotych, jest 22 styczeń 2013 roku. Właśnie 22 dnia stycznia o godzinie 18:00 odbędzie się losowanie grup eliminacyjnych. Wtedy też obowiązkowa będzie obecność kapitanów! Wówczas każdy z przedstawicieli drużyn dokona wpłaty wpisowego. Zdajemy sobie sprawę z tego, że część zespołów może pochodzić spoza powiatu krotoszyńskiego. W przypadku zaistnienia takowej sytuacji, obecność reprezentanta danego teamu podczas losowania, nie będzie konieczna. Jeśli jednak znajdzie się drużyna spoza regionu, wówczas jej przedstawiciel zobowiązany jest do wykonania przelewu na konto dziecka w terminie, umożliwiającym zaksięgowanie transakcji przed 22 stycznia 2013 roku. Dokonując przelewu, w rubryce tytułem należy wpisać formułę: zgłoszenie, nazwa zespołu.

Przykład:

Cytat:

Na rachunek:nr zostanie podany niebawem
Kwota: 250,00 zł (bądź wyższa Smile )
Tytułem: Zgłoszenie - Szybkostrzelni Szczecin


Numer konta bankowego dziecka zostanie podany do wiadomości publicznej najpóźniej do 10 stycznia. Przy okazji, drużyn z powiatu krotoszyńskiego prosimy o nie dokonywanie przelewów! Jak zostało rozpisane, na wpłatę wpisowego od Was, czekamy w dniu losowania!

Na koniec ostatnia kwestia związana stricte z systemem rozgrywek. Jak już wiecie, do gier eliminacyjnych przystąpią maksymalnie 32 zespoły. Rywalizacja w fazie wstępnej, która odbędzie się 1 i 2 lutego - toczyć się będzie w ośmiu czterozespołowych grupach. Mecze trwać będą 1x18 minut. Automatycznie awans do niedzielnych finałów uzyskają zwycięzcy grup. Do ośmiu ekip dołączą dwie z drugich miejsc, które będą mogły poszczycić się najlepszym bilansem spośród grupowych wicemistrzów. Najważniejszym czynnikiem będzie oczywiście zdobycz punktowa. W następnej kolejności bierzemy pod uwagę różnicę (stosunek) bramek, po czym decydować będzie liczba goli zdobytych. W przypadku braku rozstrzygnięcia, między zainteresowanymi drużynami, zarządzony zostanie konkurs rzutów karnych, na jaki złożą się trzy serie. Gdyby i to nie przyniosło rozstrzygnięcia, wówczas strzelamy karne wedle zasady nagłej śmierci.

Dzięki temu systemowi, do finałów przebrnie dziesięć najlepszych ekip eliminacji.



Nagrody? Chyba nie one są w tym wszystkim sprawą priorytetową. Musimy dodać, że Turniej przygotowujemy za pomocą własnych środków. Jeśli udaje się pozyskać sponsora (np. catering, nagłośnienie, druk plakatów i wiele innych spraw), jesteśmy dozgonnie wdzięczni, lecz mnóstwo znaczących spraw załatwiamy na własną rękę. Liczymy na wsparcie z gminy, powiatu czy prężnie działających przedsiębiorstw oraz mediów. Będziemy jeszcze toczyć wiele rozmów, by podłapać jakiegoś darczyńcę. Na tę chwilę jednak, dzięki władzom Koźmina i , dla trzech najlepszych drużyn ufundowane zostaną puchary. Pozostałe teamy otrzymają pamiątkowe dyplomy. Być może wręczymy także nagrody indywidualne dla najlepszego bramkarza, snajpera oraz MVP Turnieju... Info w tej sprawie pojawi się w najbliższym czasie.

Możecie być jednak pewni, iż nasz Turniej odbije się bardzo szerokim echem w różnego rodzaju mediach.. Nie obędzie się również niespodzianek:)


Niemniej, impreza zapowiada się atrakcyjnie.
Wrażeń z pewnością nie zabraknie. Każdy z Was swoją grą wspomoże chore dziecko, w sportowej atmosferze spędzi lutowy weekend i będzie mieć okazję do spotkania gwiazd oraz wylicytowania cennych sportowych gadżetów. Nasz Turniej to największa tego typu impreza w południowej Wielkopolsce!
Musisz tam być, musisz "Zagrać z nami dla...!"



Czasu macie wystarczająco wiele, by dopełnić wszelkich formalności ze zgłoszeniem, zebraniem środków od członków zespołu oraz zaplanowaniem odrobiny wolnego czasu, aby dotrzeć na losowanie:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez golski10c dnia 28 14:22, 28 12 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golski10c




Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: 18 21:19, 18 01 2013    Temat postu:

Przesuwamy termin zgłoszeń do 22 stycznia! Składy można przesyłać do 28.01. Wpisowe należy uiścić podczas losowania (22.01, godz. 18.00 WTZ Krotoszyn, ul. Młyńska 2d).
Wszystkie szczegóły powyżej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
golski10c




Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: 21 14:12, 21 01 2013    Temat postu:

UWAGA UWAGA!!

Nastąpiły zmiany w procesie zgłoszeń. Być może przeszarżowaliśmy z wysokością wpisowego;) (ale w końcu Rafał wymaga ogromnej ilości środków na leczenie i operacje). Z pewnością swoje zrobił również roczny przestój w organizacji Turnieju. W Kobylinie niektórych ekip nie mogliśmy przyjąć, bowiem akces uczestnictwa zgłosiło znacznie więcej drużyn (ponad 32) niż mogliśmy przyjąć.


Stąd też zdecydowaliśmy się na wprowadzenie korekt:
1) wpisowe spada z 250 do 200 zł
2) termin zgłoszeń wydłużamy do 28 stycznia
3) losowanie odbędzie się 29 stycznia


Kapitanowie drużyn zgłoszonych otrzymają stosowną informację mailową. Z każdym kontaktowaliśmy się także telefonicznie. Liczymy na to, że zmiany sprawią, iż w najbliższym czasie zgłoszą się nowe teamy;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.halowkacwzk.fora.pl Strona Główna -> VII Turniej Charytatywny 2013 "Gramy dla Rafała" Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin